tisdag 22 november 2011

Årets julpynt med dålig vitbalans

Början på julen håller sig lite klassisk i år, det är ju så trevligt att pilla ihop korg-hjärtan. Nytt för mig blev det mönstrade pappret, en smula roligare än enfärgat

Jag har även provat enklare hjärtan som består av två cirklar vikta på mitten som man klistrar ihop. Här med en biscotti i =)
Jag försökte mig även på en liten "näverskål" det är lite pilligt att få ihop det i början då pappersremsorna mest vill glida iväg men med lite tålamod går det bra. Hade tänkt att jag skulle fota medan jag gjorde den men det var inte att tänka på att släppa en hand för att ta upp kameran. Den skulle förstås varit lite roligare med olika färger på pappersremsorna, får prova det också sen.

Oj, nu blir det någon slags smygreklam, men det är inte meningen, jag vill bara påpeka att jag har gjort mitt julpynt av reklamblad, pappret var helt enkelt för fint för att slänga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar